loading...
آخرین و جدیدترین اخبار تکنولوژی،تبلیغات و بازاریابی اینترنتی|منابع: وبسایت zoomit
Stark بازدید : 267 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

101 کاربرد تجاری پیام کوتاه

فصل چهارم

 تکنولوژی اطلاعات و مدیریت سیستم

68.  هشدار دریافت ایمیل

"Yahoo Mail" یک سرویس پیام کوتاه را برای کاربران خود در انگلستان و ایرلند راه اندازی کرده است که بمحض اینکه کاربر یک ایمیل ضروری یا مشخص شده دریافت می کند با SMS به وی اطلاع می دهد.

 

69.  تایید پسورد

ارسال پسوردهای دسترسی به وب از طریق پیامک می تواند خیال کاربران را زمانیکه این اطلاعات حساس را فراموش کرده اند راحت کند. با استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه می توان هنگام درخواست یک کاربر پسوردش را به صورت اتوماتیک به موبایلش SMS کرد.

101 کاربرد تجاری پیام کوتاه

فصل چهارم

 تکنولوژی اطلاعات و مدیریت سیستم

68.  هشدار دریافت ایمیل

"Yahoo Mail" یک سرویس پیام کوتاه را برای کاربران خود در انگلستان و ایرلند راه اندازی کرده است که بمحض اینکه کاربر یک ایمیل ضروری یا مشخص شده دریافت می کند با SMS به وی اطلاع می دهد.

 

69.  تایید پسورد

ارسال پسوردهای دسترسی به وب از طریق پیامک می تواند خیال کاربران را زمانیکه این اطلاعات حساس را فراموش کرده اند راحت کند. با استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه می توان هنگام درخواست یک کاربر پسوردش را به صورت اتوماتیک به موبایلش SMS کرد.

70.  دیده بانی

"My Server Alert" به آدرس (MyServerAlert.com) به صاحبان وب سایت ها یا مالکین سرورها سرویس اطلاع رسانی بوسیله پیامک را در زمانهای خرابی ارائه می دهد. زمانیکه هر گونه اختلالی در وب سایت یا سرور رخ دهد MyServerAlert فوراً از طریق پیام کوتاه ، ایمیل ، IM یا تلفن به صاحب آن اطلاع می دهد .

 

71.  کنترل از راه دور

"T-mac Technologies" پیشتاز ارائه سیستمهای هوشمند برای کنترل اینترنتی و از راه دور تجهیزاتی مثل سیستم گرمایشی، سرمایشی، تهویه، نیروگاهها و ماشین آلات، سیستم های امنیتی و آتش نشانی و ... می باشد. شرکت از SMS در زمان از کار افتادگی ماشین آلات استفاده می کند.هنگامی که یکی از دستگاههای T-Mac دچار نقص می شود پیام کوتاهی را به سرور مرکزی می فرستد و سرور فوراً بوسیله سرویس ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت به یک یا چند پرسنل مربوطه جهت تعمیر دستگاه پیامک می دهد. دریافت هشدار بوسیله SMS به محض اینکه یک دستگاه T-Mac از کار می افتد، میزان خسارت را تا حد زیادی محدود کرده است و مزایای فراوانی را برای کاربران نهایی و مشتریان آنها دارد

72.  اخطار ویروس

"Symantec" به کاربران در مورد ویروس های کامپیوتری به سرعت اخطار می دهد ، این سرویس در صورت انتخاب بوسیله کاربر ، به وی از طریق ایمیل ، فاکس و یا ارسال پیام کوتاه در مورد ویروسهای کامپیوتری هشدار می دهد.

73.  هشدارهای خرابی سیستم

شرکت "UPAC" ابزاری به نام all-in-one عرضه می کند که به مهندسین در صورت خرابی یک دستگاه بوسیله ارسال پیامک هشدار می دهد. UPAC می گوید استفاده از این سیستم منجر به پاسخگوئی سریعتر و موثر تر به خطاهای ناگهانی می شود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
کاتالوگ محصولات