loading...
آخرین و جدیدترین اخبار تکنولوژی،تبلیغات و بازاریابی اینترنتی|منابع: وبسایت zoomit
Stark بازدید : 88 پنجشنبه 26 اسفند 1395 نظرات (0)

AGM گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 می‌سازد

AGM که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مقاوم فعالیت می‌کند، قرار است محصول جدیدش با نام ایکس 2 را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز کند.

AGM کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند با بدنه‌ی مقاوم است. این کمپانی، محصول جدیدی در دست ساخت دارد که از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان آن را یک گوشی‌ هوشمند بالارده دانست.

کمپانی AGM در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرد که پرچم‌دار جدید این کمپانی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 و ۸ گیگابایت حافظه رم است. این مشخصات، باعث می‌شود محصول جدید AGM از پرچم‌داران فعلی که در بازار موجود هستند، قدرتمندتر باشد.

این گوشی‌ هوشمند که ایکس 2 نام دارد، احتمالا در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود. البته زمان رونمایی کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا در شرایط فعلی، تراشه اسنپدراگون 835 به مقدار کافی تولید نشده است و کمپانی‌های زیادی منتظر تولید این تراشه هستند تا در محصولات جدیدشان از قدرتمندترین تراشه کوالکام استفاده کنند.

Stark بازدید : 84 پنجشنبه 19 اسفند 1395 نظرات (0)

بهترین جایگزین ها برای اپلیکیشن مسیریابی Waze - زوم اپ

با فیلتر شدن اپلیکیشن Waze کاربران بسیاری دچار اختلال در کارهای روزانه‌ی خود خواهند شد. در این لیست شما را با ۴ جایگزین برای این اپلیکیشن آشنا خواهیم کرد.

بعد از حذف اپلیکیشن Waze از مارکت‌های ایرانی و فیلتر شدن آن، نیاز به جایگزین‌هایی با کاربرد یکسان وجود دارد تا کاربرانی که تا به امروز از Waze استفاده می‌کردند، بتوانند همچنان مسیریابی آنلاین را انجام دهند. در ادامه شما را با ۴ اپلیکیشن کاربردی برای جایگزینی Waze آشنا خواهیم کرد.

.

ترتیب بندی اپلیکیشن ها تصادفی بوده و به معنای برتری بر گزینه های بعدی نیست.

Stark بازدید : 80 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)

 

درون گوشی هوشمند شما چه می گذرد

در این مطلب نگاهی به قطعات و اجزای داخلی گوشی‌های هوشمند امروزی خواهیم داشت.

این روزها اغلب در مورد بخش بیرونی گوشی‌ هوشمند از جمله زبان طراحی، مواد اولیه و ارگونومی صحبت می‌کنیم. اما در بخش داخلی گوشی‌ هوشمند چه می‌گذرد؟ اگر شما هم از جمله گیک‌هایی هستید که به قطعات و اجزای داخلی گوشی‌ها نیز اهمیت می‌دهید، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تمامی اجزای داخلی گوشی‌های هوشمند مدرن و اهمیت و کاربرد هر یک از این اجزا آشنا کنیم.

صفحه‌نمایش (Display)

اگرچه شاید در نگاه اولی این بخش یکی از اجزای بیرونی گوشی‌ هوشمند به‌نظر برسد اما این قطعه بخش داخلی هم دارد. از آنجا که تمامی تعاملات ما با گوشی‌های هوشمندمان از طریق نمایشگر انجام می‌شود، می‌توان گفت این قطعه تقریبا مهم‌ترین بخش گوشی است. صفحه‌نمایش‌ها در ابعاد و رزولوشن‌های مختلفی تولید می‌شوند. ابعاد رایج امروزی نمایشگر گوشی‌های هوشمند بین ۴.۷ تا ۵.۵ اینچ است و وضوح تصویری این نمایشگرها معمولا ۱۲۸۰ در ۷۲۰، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

دو نوع تکنولوژی اصلی صفحه‌نمایش وجود دارد: ال‌سی‌دی (LCD) و ال‌ای‌دی (LED). در نوع اول می‌توان از صفحه‌نمایش‌های کریستال مایع یا آی‌پی‌اس استفاده کرد. این دو نوع نمایشگر همانند پنل‌های ال‌سی‌دی‌ ارزان‌قیمت مشکل زاویه‌ی دید ندارند. دومین نوع نمایشگرها بر پایه‌ی صفحه‌نمایش‌ AMOLED کار می‌کنند. امولد در واقع سرنام «Active Matrix Organic Light-Emitting Diode» به معنای شبکه‌ی فعالی دیودهای اُرگانیک تابنده‌ی نور است. برای آشنایی کامل با فناوری امولد می‌توانید به این مطلب در زومیت مراجعه کنید.

Stark بازدید : 72 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)
  • موبایل

10 گوشی برتر انتوتو در ماه فوریه ۲۰۱۷

لیست ۱۰ گوشی‌ هوشمند برتر بنچمارک معروف انتوتو برای ماه فوریه‌ی ۲۰۱۷ اعلام شد.

۱۰ گوشی‌ هوشمند برتر از نظر عملکرد در بنچمارک انتوتو در بخش‌های مختلف مشخص شدند. این لیست شامل برندهای سراسر جهان و برندهای داخلی چین است. این چارت بر اساس عملکرد متوسط گوشی‌های هوشمند در تست‌های بنچمارک تنظیم شده است و در لیست یادشده نام چند دستگاه جدید هم به چشم می‌خورد که حتی با وجود گوشی‌های شناخته‌شده‌تر، توانسته‌اند جایگاه خود را حفظ کنند. تست عملکرد بنچمارک به میزان قابل توجهی بر پردازنده تمرکز دارد.

Stark بازدید : 50 پنجشنبه 12 اسفند 1395 نظرات (0)

گلکسی اس 7 اج بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ شناخته شد

گلکسی اس 7 اج یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در دنیا است و حال در نمایشگاه MWC 2017 به‌عنوان برترین گوشی هوشمند شناخته شده است.

GSMA در نمایشگاه MWC 2017 گلکسی اس 7 اج سامسونگ را به‌عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد. گلکسی S7 edge محصولی بی‌نقص است که با آپدیت اندروید نوقا کامل‌تر می‌شود. البته شاید بتوان کمی از محبوبیت این پرچم‌دار سامسونگ را به فاجعه گلکسی نوت ۷ نسبت داد؛ اما بدون این فاجعه نیز گلکسی اس 7 اج فروش زیادی داشت، به‌گونه‌ای که تقریبا ۷۰ درصد فروش پرچم‌داران گلکسی اس 7 را تشکیل می‌داد.

Stark بازدید : 50 پنجشنبه 12 اسفند 1395 نظرات (0)

سامسونگ گلکسی بوک در برابر رقبا؛ بهترین تبلت ویندوزی چیست؟

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
کاتالوگ محصولات