loading...
آخرین و جدیدترین اخبار تکنولوژی،تبلیغات و بازاریابی اینترنتی|منابع: وبسایت zoomit
Stark بازدید : 70 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

مشخصات محصول جدید هوآوی در حالی لو رفته که به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است.

خبرهای تازه ای مبنی بر عرضه اسمارت فون جدید کمپانی چینی هوآوی با نام «Huawei Y۶ Scale» منتشر شده که نشان از یک گوشی رده پایین دارد. از قابلیت های اسمارت فون جدید هوآوی می توان به داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن  ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴ اشاره کرد.

از مشخصات فنی این محصول می توان پردازنده ۴ هسته ای اسنپدارگون،  ۲۱۰ کوالکام، پردازنده گرافیکی Aderno ۳۰۴ ، رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را برشمرد.  Huawei Y۶ Scale از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل برای گرفتن عکس های سلفی برخوردار است. رابط کاربری Huawei Emotion نیز بر نسخه نرم افزاری اندروید  ۵.۰ اجرا می شود. این محصول به باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

Stark بازدید : 71 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

 

تبلت Latitude ۱۲ در دماهایی بین منفی شش تا ۶۲ درجه سانتی گراد کار می کند

 

تبلتLatitude ۱۲ ؛ تبلتی مقاوم ویژه استفاده در مشاغل سخت
تبلت مقاومی برای افرادی که در شغل های سخت فعالیت دارند و احتمال آسیب به تبلت یا اسمارت فون های آنها وجود دارد، تولید شده است. کمپانی «Dell» از عرضه تبلت مقاوم و متفاوتی خبر داده که می تواند نگاه افرادی که در شغل های سخت فعالیت دارند را به خود جلب کند، این تبلت  Latitude ۱۲ Rugged نام داشته و برای استفاده در شرایط و مکان های سخت ساخته شده است. زیرا استفاده از تبلت یا اسمارت فون هایی که بسیار حساس هستند، توجه و دقت خاصی را می طلبد. اما تبلت جدید کمپانی «Dell» بسیار مقاوم بوده و می تواند در محیط هایی با شرایط سخت مانند معادن کارایی داشته باشد.

Stark بازدید : 68 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

امکان شارژ تلفن همراه به وسیله لپ‌تاپ

 

متخصصان گوگل در صددند امکان شارژ تلفن همراه را به وسیله لپ‌تاپ برای کاربران فراهم کنند

.متخصصان گوگل در صدد برآورده کردن یکی از آرزوهای کاربران ابزارهای دیجیتال و رفع یکی از دردسرهای قدیمی آنها هستند. به‌زودی آنان قادر خواهند بود تلفن همراه خود را با لپ‌تاپ شارژ کنند. طبق اطلاعات افشا شده از پتنت یا همان حق اختراعی که اخیرا گوگل ثبت کرده، گوگل در سری آینده لپ‌تاپ‌های کروم بوک خود قصد دارد سیم پیچ کوچکی را درون کیبورد این دستگاه‌ها تعبیه کند که قادر باشد هم به‌عنوان دریافت‌کننده انرژی و هم به شکل ارسال‌کننده آن عمل کند.

Stark بازدید : 81 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

 

محققان کره‌ای نوعی فناوری انتقال نیروی بی‌سیم (WPT) ارائه داده‌اند که می‌تواند تلفن‌های همراه را از فاصله‌ای دور از منبع نیرو شارژ کند.

دانشمندان موسسه پیشرفته علم و فناوری کره (KAIST) این فرستنده را که درست مانند کاربرد وای‌فای برای اتصال به اینترنت عمل می‌کند، ارائه داده‌اند. این دستاورد نوآورانه امکان شارژ ابزارهای سیار را در هر مکان و در هر جهتی فراهم می‌کند، حتی چنانچه این ابزارها دور از منبع برق باشند.

 

سامانه ابداعی، ابزارهای سیار را بدون نیاز به یک شارژر و به صورت خودکار درست مانند امکان اتصال به اینترنت در یک مکان مجهز به وای‌فای، شارژ می‌کند. این سیستم می‌تواند چندین ابزار را به صورت همزمان و در تمامی جهت‌ها تا فاصله نیم‌متری از منبع نیروی برق شارژ کند. تا پیش از این، فناوری‌های شارژکننده بی‌سیم دارای مشکلات کاربرد در فاصله کمتر از 10 سانتی‌متر بودند و این که ابزار‌ها باید در یک مکان ثابت قرار می‌گرفتند.


سیستم فرستنده جدید برای انسان‌ها ایمن است، با ابزار الکترونیکی دیگر سازگار است و دانشمندان مشکل مسافت کوتاه و همچنین وابستگی به جهت‌های شارژکردن را حل کرده‌اند. جزئیات این دستاورد نوآورانه در مجله IEEE Transactions on Power Electronics منتشر شد.

اخبار تکنولوژی - ایسنا

Stark بازدید : 60 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

باتری عینک هوشمند «Skugga» به صورت بی سیم شارژ می شود

 یک کمپانی سوئدی از عرضه عینک هوشمند و جدیدی خبر داده که با دستور کاربرانش و به صورت خودکار تغییر رنگ می دهد.

کمپانی سوئدی LC-Tec از عرضه عینک جدیدی با نام «Skugga» خبر داده که نه تنها از طراحی منحصر به فردی برخوردار است بلکه امکانات بسیاری را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد. تاکنون عینک های هوشمند بسیاری تولید و روانه بازار فناوری شده اند اما «Skugga» از امکانات جدیدی برخوردار شده که نه تنها قابل توجه است بلکه می تواند نگاه های بسیاری را نیز به خود جلب کند. برای مثال، کمپانی آلمانی Ctrl نیز عینکی را در مدل Ctrl One عرضه کرده که با دستور کاربرانش تغییر رنگ می دهد.

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
کاتالوگ محصولات